מה ההבדל בין יועץ משכנתא פרטי ליועץ משכנתא של הבנק

איך לוקחים משכנתא?

אם החלטתם לקחת משכנתא לטובת קניית דירה, פה אתם ניצבים מול שתי דרכים אפשריות – פנייה ליועץ משכנתאות או לקיחת משכנתא באופן עצמאי מול יועץ משכנתא של הבנק.

נניח ובחרתם לפנות ליועץ משכנתא של הבנק, הרי שאתם תגיעו לבנק שלכם ויקבע לכם תור ליועץ המשכנתאות של הבנק, שבמהלך הפגישה יציע עבורכם יועץ המשכנתאות הבנקאי את תנאי הלוואת המשכנתא של הבנק הפרטי שלכם.

ואילו בשונה מיועץ משכנתא של הבנק, אם תפנו ליועץ משכנתאות פרטי – הרי שהיועץ הפרטי יגיע לכלל מוסדות הבנקים השונים והגופים הפיננסיים, ויבדוק בכל המוסדות הללו את התנאים הנוחים והמשתלמים ביותר (שלא בהכרח חייבים להופיע בבנק שלכם).

אז מה עדיף? יועץ משכנתא פרטי או יועץ משכנתא של הבנק?

חד משמעית התשובה הברורה היא: שכדאי ואף מומלץ ביותר לפנות ליועץ משכנתאות פרטי (ולמרות שהשירות הזה כרוך בתשלום כספי, תאמינו לנו שזה ישתלם לכם באופן משמעותי לאורך שנים ארוכות), והרי שבשונה מיועץ המשכנתאות הפרטי, יועץ משכנתאות של הבנק זהו שירות חינמי שהבנק מציע ללקוחותיו – וזאת במטרה שהאנשים יוכלו לפנות לבנק ולקחת משכנתא בכוחות עצמם (רק שלא תמיד התנאים הללו יהיו משתלמים עבור הלקוח, ואולי כדאי ורצוי לפעמים לבדוק תנאים משתלמים יותר בבנקים אחרים).

מדוע כדאי לכם לבחור במשכנתא 365?

אם אתם מחפשים את יועץ המשכנתאות האמין והאיכותי ביותר שיגיע ויערוך עבורכם סקר שוק מתאים להלוואת המשכנתא שלכם, הרי שמשכנתא 365 זאת הכתובת! שירותי יעוץ משכנתאות מהמומחים המקצועיים ביותר אשר ידאגו לברר עבורכם את כל הפרטים המדויקים והאטרקטיביים ביותר מול כלל הגופים הפיננסיים.

אצלנו במשכנתא 365 אתם תוכלו לקבל שירותים נוספים כמו: מחזור משכנתא, איחוד הלוואות, משכנתא הפוכה ומשכנתא עבור המחיר למשתכן. יחד איתנו אתם תוכלו לדעת בוודאות כי אין טעם לגשת ליועץ משכנתא של הבנק (מכיוון שהוא לא יוכל לשקף עבורכם את מצב השוק, ויעדיף את טובת הבנק על פניכם – מה שאיתנו יהיה ההפך המוחלט).

משכנתא 365 – לוקחים את הלוואת המשכנתא בתבונה.


קבע פגישה
close slider

    מעוניינים לתאם פגישה ?

    מלאו למטה הפרטים שלכם ונציג מטעם
    משכנתא 365 יחזור אליכם לתיאום יום ושעה