מהם הכללים החשובים לפני שלוקחים משכנתא

מה עושים לפני שלוקחים משכנתא?

ככלל, לפני שאתם תחליטו לקחת את הלוואת המשכנתא מומלץ לבדוק את התנאים הבאים:

גובה ההכנסות שלכם – לפני שאתם תבחרו לגשת ולקחת משכנתא, מומלץ לוודא את גובה ההכנסות המשפחתיות ולבדוק אם בכלל אתם עומדים באפשרות לשלם עבור המשכנתא לאורך טווח שנים רחב.

האם אתם מסוגלים לעמוד בתשלום המשכנתא – נתון מעניין ביותר, אבל בישראל מתרחשים מצבים מרובים, בהם משפחות מתקשות לעמוד בגובה תשלום המשכנתא למרות ההכנסות הקבועות (וזאת לעיתים יהיה בשל יוקר המחייה).

האם כדאי עכשיו לקנות דירה או שאולי עדיף לחכות (במידה ואתם עוד סטודנטים או אחד מבני הזוג אינו עובד) – אחד השיקולים של זוגות צעירים רבים, זוהי בעצם תקופת הזמן שיש לקחת בה את המשכנתא, כמובן שרצוי לקחת משכנתא ברגע שיש הכנסות יציבות וקבועות, מה שיבטיח עבורכם שקט נפשי עבור תשלומים לבנק שלכם (וחשוב לציין כי מי שמאחר בתשלום הלוואת המשכנתא יכול להישאר בסופו של דבר ללא בית).

מה עוד חשוב לדעת לפני שבאים לקחת משכנתא?

אולי הדבר החשוב ביותר שאתם תעשו עוד לפני שאתם תחליטו לקחת משכנתא מהבנק, זה להגיע ליועץ משכנתאות איכותי ולבדוק יחד איתו את תנאי הלוואת המשכנתא שקיימים היום בשוק – יכול אפילו להיות שאולי יהיה לכם שווה לעבור לבנק אחר ולזכות בתנאי משכנתא משתלמים יותר על פני התנאים אותם מציע הבנק הפרטי שלכם כרגע. אין ספק שיועץ משכנתאות איכותי ומקצועי ידע למצוא עבורכם את המשכנתא המתאימה ביותר ולספק עבורכם את המענה הדרוש לגובה תשלום המשכנתא שאתם ובני המשפחה שלכם תעמדו בה.

לוקחים משכנתא רק עם חברת משכנתא 365!

אנחנו במשכנתא 365 נעניק עבורכם את הפתרון למשכנתא נוחה ומשתלמת בכל התנאים המתאימים לכם והמשתלמים ביותר בשוק הישראלי!

אם אתם זקוקים ליועץ משכנתאות מוסמך ומקצועי – הרי שאנחנו זאת הכתובת המתאימה, ויחד איתנו תוכלו להצטרף למאגר הלקוחות העשיר שלנו שכבר מזמן לקחו בעזרתנו את המשכנתא המשתלמת והנוחה ביותר ואפילו דאגו לפנות אלינו בהמשך השנים לצורכי מחזור משכנתאות וחישובי הלוואות.

משכנתא 365 – מתחייבים עבורכם לתנאי המשכנתא המשתלמים ביותר בשוק הישראלי!


קבע פגישה
close slider

    מעוניינים לתאם פגישה ?

    מלאו למטה הפרטים שלכם ונציג מטעם
    משכנתא 365 יחזור אליכם לתיאום יום ושעה