משכנתא לדירה מקבלן

איך הבנק מעריך את המשכנתא בעת רכישת דירה מקבלן?

כאשר אתם רוכשים נכס כלשהוא, הבנק יהיה מעוניין לדעת את שווי הנכס – כך שאם אתם לא תעמדו בתשלום הדירה, הבנק יוכל למכור את הדירה ולפרוע את המשכנתא שלכם (כמקדם ביטחון). לצורך כך, הבנק מבקש משמאי אובייקטיבי שיגיע להעריך את מצב הדירה שלכם, ובהתאם לזאת הבנק ידע את ערך הדירה ויוכל להעניק לכם את המשכנתא הדרושה לכם.

כאשר מדובר בדירה שנקנתה מקבלן, הבנק יחייב אתכם להכניס לחוזה הקנייה את כלל השינויים והשדרוגים שביצעתם מול הקבלן בעת רכישת הדירה. אם אתם תבחרו לשדרג את המטבח הסטנדרטי שהקבלן יציע לכם – הדבר יתווסף לערך הנכס. ובמקרה שבו, אתם הולכים להוסיף חניה או מחסן לדירה, הרי שגם זאת ירשם בחוזה מול הקבלן. ויחד כל הדברים הללו יהוו לבנק שלכם את מחיר הנכס. (ואם ערך הדירה עולה, כך גם הלוואת המשכנתא שתצטרכו להשיג יהיה גבוה יותר).

ומה קורה עם המשכנתא כשקונים דירה מיד שניה?

כאשר אתם תבחרו לרכוש דירה מיד שניה, לא משנה אם אתם תחליטו לשפץ ולשדרג את המטבח שלכם או להוסיף חניה בתיאום ובאישור של העיריה, כל זאת לא ייכלל בערך הנכס שלכם, וזאת משום שהשינויים הללו נעשים לאחר שכבר רכשתם את הדירה. ובדומה לכך, כל שינוי שתחליטו לבצע בדירה שלכם אפילו אם נקנתה מקבלן, לא ייכלל בערך השווי של הדירה – אלא רק השינויים שנעשו לפני רכישתה. מה שאומר שהמשכנתא על הדירה שלכם תישאר על פי שווי הנכס שהיה מלכתחילה ולא יצורף לכך מחיר תשלום נוסף מלבד הריביות שתצטרכו לשלם לבנק.

משכנתא לדירה מקבלן לוקחים רק איתנו!

חברת משכנתא 365 תספק לכם את כל הייעוץ הדרוש לצורך לקיחת משכנתא לדירה מקבלן. הרבה זוגות צעירים מתקשים להבין את ההבדלים ואת השוני בין לקיחת משכנתא לדירה מיד שנייה לבין משכנתא שמיועדת לדירה מקבלן, ובשביל זה אנחנו נכנסים לתמונה!

משכנתא 365 תעניק לכם את כלל הייעוץ למשכנתאות הדרוש לצורך לקיחת משכנתא משתלמת לדירה מקבלן. יחד איתנו אתם יכולים לדעת בשקט וברוגע שאתם תקבלו את תנאי המשכנתא המשתלמים ביותר שקיימים בשוק הישראלי. עם צוות מומחים בעלי ניסיון רב שנים בתחום המשכנתאות ומאות לקוחות מרוצים – אין ספק שמשכנתא 365, זהו הפתרון האידאלי ביותר לכל זוג שרוצה לזכות בסוכן משכנתא משתלמת לאורך שנים!


קבע פגישה
close slider

    מעוניינים לתאם פגישה ?

    מלאו למטה הפרטים שלכם ונציג מטעם
    משכנתא 365 יחזור אליכם לתיאום יום ושעה