משכנתא לדירות מכונס נכסים

ולצד כל זה, ישנו חסרון מהותי בלקיחת משכנתא לדירות מכונס נכסים – כאשר מדובר בעסקה מלאה בסיכונים, שמלווה בסיכונים כלכליים ומשפטיים. אבל, לרוב מחיר המשכנתא ייחושב כמחיר משתלם, מכיוון שכונס נכסים מעוניין לפרוע את עלות הדירה במהירות, וברוב הפעמים מחירי הדירות מכונס נכסים יגיעו במחירי שוק משתלמים. לפני שתשמחו שזכיתם במשכנתא לדירה מכונס נכסים, מומלץ לערוך בדיקה סביב מחיר הדירה – כי לא תמיד יהיה מדובר במחיר מציאה.

איזה דירות כדאי לקנות מכונס נכסים?

ברוב הפעמים כאשר מדובר ברכישת דירה מכונס נכסים, מדברים על דירת מציאה שרוב הסיכויים שאתם לא הייתם יכולים לרכוש אותה אם ערכה היה יורד.

רק לפני שתחליטו לרכוש דירה מכונס נכסים או לקחת משכנתא לדירות מכונס נכסים, מומלץ שתיעזרו במידע הבא:

  • אחד החסרונות ברכישת דירה מכונס נכסים, זה שהכונס הוא הגוף האחראי על רכישת הדירה בלבד, ואין לראות בחתימת חוזה עימו כאישור סופי לכך שתוכלו לרכוש דירה. את הסמכות אם אכן הדירה תימכר בסופו של דבר, יוכל להעניק לכם ראש ההוצאה לפועל בלבד.

 

  • בכדי שהכונס ידע שאתם רציניים בקשר לדירה, אתם תצטרכו להפקיד 10% מערך הדירה באופן ישיר והכסף הזה יחסם עבורכם עד סיום המכרז ובירור דבר הקנייה.

 

  • הבעלים של הדירה יכול להסדיר את כלל החובות שלו מול כל הגופים שהוא חייב להם, ובסופו של דבר אתם לא תוכלו לקנות את הדירה ותצטרכו להישאר עם המשכנתא שכבר נלקחה.

לוקחים משכנתא מכונס נכסים עם יועצי המשכנתאות המומחים בשוק!

לפני שאתם מתכננים לקחת משכנתא לדירה מטעם כונס נכסים, רצוי ומומלץ ביותר להסתייע ביועצי משכנתאות אשר יוכלו לערוך את הבירור המקיף ולבדוק אם אכן מומלץ וכדאי לכם לקחת משכנתא מול כונס הנכסים. חשוב לזכור שבשוק שלנו ישנן מציאות משתלמות שאכן כדאי ושווה לחכות עבורן מטעם כונס הנכסים. אך, לפעמים גם יכול להיות מדובר בעסקאות שהן משתלמות פחות – ועל כן, יועצי המשכנתא יסייעו לכם בלקיחת המשכנתא בתנאים המשתלמים והנכונים ביותר עבורכם.

עם חברת משכנתא 365 – אתם יכולים לדעת בשקט וברוגע שלכל תרחיש או אפשרות אתם תהיו ערוכים מראש, וכי יש לצידכם את יועצי משכנתאות המקצועיים ביותר שיוכלו להעניק עבורכם את העזרה הדרושה לכך!


קבע פגישה
close slider

    מעוניינים לתאם פגישה ?

    מלאו למטה הפרטים שלכם ונציג מטעם
    משכנתא 365 יחזור אליכם לתיאום יום ושעה