מה עדיף: ייעוץ משכנתאות פרטי או ייעוץ מהבנקאי?

מי צריך ייעוץ משכנתאות באשקלון?

 

בחירת מסלול המשכנתא הנכון היא משימה לא פשוטה, במיוחד כשמדובר ברוכשי דירות צעירים שרק מתחילים לבנות את הקן המשפחתי שלהם. מושגים כמו הלוואה, ריבית, ביטוח מבנה וביטוח חיים הופכים לנושאים שיש להתמודד עמם לראשונה, דבר שעלול להלחיץ את מי שלא מתמצא במונחים הללו. רכישת נכס דרך פרויקט מחיר למשתכן באשקלון או באופן פרטי, מצריכה את שירותיו של יועץ משכנתאות באשדוד, שתפקידו לתת את כל הכלים הרלוונטיים לרוכשים – זאת על מנת שיוכלו לנהל משא ומתן אפקטיבי עם הבנק שממנו בסופו של דבר יקבלו את ההצעה למשכנתא.

ייעוץ אפקטיבי גם לבעלי דירות וותיקים

 

שירותיו של סוכן משכנתאות באשקלון יכולים להתאים גם לאנשים שרכשו נכס לפני שנים, חתמו על הסכם משכנתא שהיה המיטבי בזמנו, מבחינתם – אך כיום כבר אינו מתאים ליכולות הפיננסיות שלהם, הופך למועקה קבועה ותוספת מכבידה על ההוצאות החודשיות הקיימות. במקרה כזה, ייעוץ מקצועי יוכל להוביל לשינוי מסלול ההלוואה ולמיחזור המשכנתא, מה שיעזור לתכנון כלכלי נכון ורלוונטי הן לטווח הזמן המיידי והן לטווח הארוך.

מדוע עדיף לפנות ליועץ פרטי ולא לקבל ייעוץ מהבנקאי?

 

חתימה על הסכם הלוואה ובמיוחד כשמדובר על משכנתא, שהיא ההלוואה הגדולה ביותר שאנשים מקבלים במהלך חייהם, היא למעשה רכישת מוצר פיננסי מן הבנק – ועל כן האינטרס של הבנק הוא להרוויח מהעסקה הזאת. בדיוק בשל כך, מוטב לקבל ייעוץ מבעל מקצוע שאינו מייצג את אף אחד מהצדדים בעסקה ואין לו כל אינטרס משלו.

המטרה של הייעוץ הפרטי היא שהלווים יגיעו לפגישה עם נציגי הבנק כשהם מוכנים ויש להם את האינפורמציה המלאה בכל הקשור למסלולי המשכנתא שיתאימו עבורם. באופן כזה, ניתן לנהל משא ומתן הוגן ולהגיע למצב שבו תשלומי ההחזר החודשיים של הלווים – ישתלבו באופן האופטימלי עם ההוצאות הקבועות ויאפשרו איזון בין ההוצאות להכנסות – ואפילו הקצאת סכום כסף מסוים לחיסכון.

מתי כדאי לפנות לייעוץ מקצועי בנושא המשכנתא?

 

כדאי לפנות אל שירותיו של יועץ משכנתא באשקלון כבר בתחילת הדרך, כאשר בונים תקציב ומחפשים מימון לקראת רכישת נכס, או כאמור במידה שעולה הצורך לעשות שינוי בהסכם הלוואה קיים. יועץ פרטי יוכל להביט על הסטטוס הפיננסי של הלווים בצורה אובייקטיבית ולהעניק את העצות שלו בצורה חסרת פניות, שמציגה את האינטרסים של הבנק אל מול אלו שלהם – ומתוך רצון למצוא את מסלול ההלוואה המיטבי.

 

 

 


קבע פגישה
close slider

    מעוניינים לתאם פגישה ?

    מלאו למטה הפרטים שלכם ונציג מטעם
    משכנתא 365 יחזור אליכם לתיאום יום ושעה