מדריך: האם כדאי לכם לעשות מיחזור משכנתא?

לקיחת משכנתא לצורך רכישת דירה היא מחויבות אדירה, שאצל לווים רבים עלולה לייצר חששות, בעיקר לנוכח תקופת התשלומים ארוכת השנים הצפויה להם. על אף התאמה מיטבית של מסלול ההלוואה המתבצעת בעת לקיחת המשכנתא, המצב הכלכלי והסטטוס האישי של הלווים יכולים להשתנות עם השנים – מה שסביר להניח ישפיע על מידת ההתאמה של מסלול ההלוואה ה"ישן" לחייהם הנוכחיים. יועץ משכנתאות באשדוד יוכל לקדם את השינוי המתבקש לאור השינויים ולעשות מיחזור משכנתא, כאשר המטרה היא לאפשר את החזר תשלומי ההלוואה באופן שישתלב בצורה המיטבית עם ההכנסות וההוצאות החודשיות הקבועות.

מהו מיחזור משכנתא?

 

מיחזור משכנתא משמעותו עריכת שינוי בהסכם המשכנתא כפי שנחתם לראשונה, כשבפועל מדובר על חתימה על הסכם הלוואה חדש וסילוק ההלוואה הקיימת. המטרה בעריכת הסכם חדש היא חיסכון בכסף ובמקרים מסוימים גם בזמן.

שני הגורמים המניעים שיכולים להפוך מהלך כזה לכדאי עבור הלווים, למעשה הפוכים זה לזה, כיוון שישנם שני סוגים עיקריים של לווים שבוחרים למחזר את המשכנתא שלהם:

  1. מי שמצבו הכלכלי קשה והוא אינו מצליח לעמוד בתנאי ההחזר, כפי שנקבעו בתחילה. במסגרת תהליך של מיחזור משכנתא שיבוצע בסיוע של סוכן משכנתאות באשקלון, ניתן יהיה לחלק את הסכום שנותר להשיב לתשלומים קטנים יותר. החיסרון – תקופת ההחזר מתארכת.
  2. במקרים שבהם הלווים קיבלו סכום כסף גדול, למשל בירושה – או שהכנסותיהם הקבועות גדלו מאוד בשל קידום בעבודה, יועץ משכנתאות באשקלון עשוי להמליץ דווקא על הגדלת הסכום של ההחזר החודשי, מתוך מטרה לקצר את תקופת ההחזר בטוטאל.

מדוע כדאי להיעזר בשירות של ייעוץ משכנתא באשקלון לצורך מיחזור המשכנתא?

 

ייעוץ משכנתאות באשקלון מיועד למי שמעוניין לקבל החלטה מושכלת בנוגע למיחזור של הלוואת הענק שנקראת משכנתא, כיוון שכל שינוי בהסכם ההלוואה – משמעותו עצומה לחיי היום יום של הלווה ומשפחתו, מבחינה פיננסית. בין אם רכשתם דירה במסגרת מחיר למשתכן באשקלון ובין אם בבעלותכם דירה יד שנייה מזה שנים ארוכות, המשכנתא מלווה אתכם ומהווה חלק עיקרי בהוצאותיכם החודשיות, לכן מטרת השינוי בהסכם ההלוואה היא להיטיב את המצב הכלכלי, משמע להתאים את השינוי – לצרכים הכלכליים החדשים.

יועץ משכנתאות מומלץ באשקלון יסייע לכם להבין את ה"בעד" וה"נגד" בכל הקשור למיחזור משכנתא ולבחון בפועל מהי המשמעות של המהלך עבורכם: מהם הקנסות שתשלמו ומה יהיה גובהם, מהן העלויות סביב השינוי וכיצד הוא ישפיע עליכם בשנים הקרובות ועוד.

הכלים שתקבלו במסגרת הייעוץ, יעזרו לכם לפנות אל הבנק בבקשה למחזר את ההלוואה הקיימת וליהנות מתמהיל רלוונטי יותר למשכנתא שלכם, או לחילופין – להבין כי זהו דווקא איננו מהלך ששווה את העלויות והמאמץ הכרוכים סביבו – ולסגת מהרעיון. כאשר החלטה פיננסית כה כבדת משקל מתבצעת לאחר ייעוץ מקצועי, היא יכולה להיות שווה הרבה מאוד כסף ולאפשר ניהול נבון יותר של כלל התקציב המשפחתי, למשך שנים קדימה.

 

 

 

 


קבע פגישה
close slider

    מעוניינים לתאם פגישה ?

    מלאו למטה הפרטים שלכם ונציג מטעם
    משכנתא 365 יחזור אליכם לתיאום יום ושעה