יועץ משכנתא בקרית גת

 יש לא מעט תובנות חשובות אליהן מומלץ להגיע טרם לקיחת הלוואת המשכנתא ובין היתר: 

  • האם עסקת הנדל"ן אכן מתאימה לכם – בעיקר בכל מה שקשור להון העצמי ביחס למחיר הדירה. 
  • מהו התמהיל המשכנתא האופטימאלי עבורכם – תוך דגש על המצב הכלכלי העכשווי שלכם כמו גם לתוכניות עתידיות שיכולות להיות בעלות השפעה על עתידכם הכלכלי.  

החלטות אלה, בשילוב עם הצורך לאסוף מידע על כל המסלולים והאפשרויות שעולם המשכנתאות מציע לכם וכמובן, השלבים אותם יש לעבור בהליך ניהול משא ומתן מול הבנקים השונים, מהוות כתהליך לא פשוט (בלשון ההמעטה) ובעיקר בשל הידיעה שהולכת להיות להן השפעה רבה על העתיד הכלכלי של הלווים.
זאת הסיבה בגינה יועץ משכנתא בקרית גת, כמו בכל מקום אחר, יכול להוות ככתובת הנכונה עבור כל מי שמתקשה בקבלת ההחלטות הנכונות וכחלק מכך, מרגיש שייעוץ, סיוע וההכוונה יכולים ללא ספק לסייע לו בתהליך. 

האם כולם זקוקים לשירות של יועץ משכנתאות?
התשובה היא לא. אם אתם אוטודידקטים ויש לכם את הזמן והיכולת ללמוד בצורה מקיפה ומעמיקה כל מה שקשור לעולם המשכנתאות (או לפחות לצבור את המידע אשר יבטיח לכם את קבלת ההחלטות הנכונות) ו/או אם זאת לא הפעם הראשונה שאתם לוקחים משכנתא ואתם מרגישים כבר מנוסים, אז אתם לא חייבים להיוועץ ביועץ משכנתאות.
יחד עם זאת, קיימת חשיבות גבוהה שתהיו מודעים לחשיבותה של כל החלטה אותה אתם מקבלים במסגרת לקיחת ההלוואה, כמו גם שתהיה לכם מודעות לעובדה שאתם עלולים להפסיד סכומים כסף גבוהים אם תקבלו החלטות לא נבונות.
אז לא כולם זקוקים לשירותיו של יועץ משכנתא, אבל, "אם יספק אז אין ספק" ולכן, חשוב שתוודאו עם עצמכם שאם החלטתם לעשות זאת עצמאית, אין לכם ספקות בנושא. 

לקחתם משכנתא? זה לא אומר שתפקידו של היועץ הסתיים
גם אחרי שכבר לקחת את הלוואת המשכנתא ואולי בזכות יועץ המשכנתאות, הצלחתם לבחור במסלול הטוב ביותר עבורכם, מאוד ייתכן שתפקידו של היועץ בחייכם, עדיין לא הסתיים.
ההמלצה היא לחזור ולבדוק את המשכנתא בכל פרק זמן של כשנה ולוודא שהיא עדיין מתאימה לאורח חייכם ולצרכים שלכם. מומלץ לחזור ולבדוק שהריביות אותן אתם משלמים אכן הגיוניות ותואמות את מצב השוק (שכידוע, הינו דינאמי ביותר).
מאוד יכול להיות שתגלו במהלך הזמן, שהמשכנתא הנוכחית כבר לא מתאימה או לא נכונה עבורכם ובמקרה כזה, חשוב לחזור לאותו יועץ (במידה והייתם שבעי רצון משירותיו), על מנת שזה ייעץ לכם לגבי האפשרויות העומדות לרשותכם.

 

אם גם אתם מחפשים אחר שירות של יועץ משכנתאות בקרית גת, מוזמנים ליצור קשר עם חברת משכנתא 365 ולקבל שירותי ייעוץ מקצועיים ויסודיים ושירות אישי ואדיב, אשר יהיה זמין עבורכם בכל זמן שתחפצו בכך. 


קבע פגישה
close slider

    מעוניינים לתאם פגישה ?

    מלאו למטה הפרטים שלכם ונציג מטעם
    משכנתא 365 יחזור אליכם לתיאום יום ושעה