הלוואה לכל מטרה

לא כל אדם יכול פשוט לבצע קנייה בסכום כסף גדול בכל רגע נתון. לעיתים צריך להמתין שישתחרר סכום הכסף הזה מקופת חסכון או פיקדון, לעיתים מגיע זמן של קבלת ירושה או מתנה אבל באופן יומיומי ושוטף, למי שמשתכר משכורת ממוצעת ושגרתית קשה לבצע רכישה גדולה, בעיקר אם הצורך מתעורר בפתאומיות. על מנת לבצע בכל זאת את הקנייה – צריך לקחת הלוואה.

ברוב המקרים, כאשר מתעורר הצורך לקחת הלוואה – יציע לנו הבנק הלוואה קצרת מועד שההחזר השוטף בגינה נחשב לגבוה יחסית, מה שעלול להשפיע לרעה על תזרים המזומנים החודשי בחשבון העובר ושב ולהכניס את הלווים לגירעון חודשי קבוע. עם חלוף הזמן מהר מאוד ימצא את עצמו הלווה בתוך מעגל הלוואות שקשה מאוד לצאת ממנו.

מסיבה זו כדאי לדעת על אופציה נוספת שנקראת הלוואה לכל מטרה.

הלוואה לכל מטרה היא הלוואה כנגד שיעבוד נכס קיים, בסכום שיכול להגיע עד ל- 50% משווי הנכס (במקרים מסוימים גם 65%). הלוואה זו היא פתרון נוח לשיפוצים, סגירת הלוואות קטנות שמכבידות על התזרים בחשבון הבנק ובעצם עבור כל מטרה אחרת שדרושה.

היתרון בהלוואה לכל מטרה הוא שההחזר החודשי שלה נחשב לנמוך באופן יחסי. ההסבר טמון בסיכון של הבנק אל מול הלקוח – ההלוואה מסוג זה ניתנת כנגד שיעבוד נכס ולכן ניתן לפרוס אותה לאורך שנים רבות.

 

מה עוד כדאי לדעת על ההלוואה?

כאשר מדברים על הלוואה (או משכנתא כנגד דירה שמשועבדת) שאפשר לקחת לכל מטרה – מתכוונים בדיוק לזה – רכישת רכב חדש, סילוק הלוואות קיימות, ביצוע שיפוץ בבית ועוד. סכום ההלוואה יעמוד על כ- 50% מערך הנכס ולעיתים עד כ – 65% מערכו. כמו בכל הלוואה, גם כאן כדאי לשים לב לתנאים שלה, כלומר לפרק הזמן, לגובה הריבית, לסכום החודשי או לתנאים נוספים שמופיעים בחוזה שבין הגוף המלווה ללקוח. כדאי מאד שההחלטה על לקיחת הלוואה תתקבל אצל הלקוח בשיתוף עם איש מקצוע מעולם הכלכלה הפרטית שמלווה אותו ומסייע לו להתנהל בצורה הנכונה ביותר.

אנשי מקצוע מעולם הכספים והכלכלה, כדוגמת חברת משכנתא 365 – משכנתא בראש שקט, יכולים לתת שלל עצות, טיפים והמלצות ללקוחות פרטיים על מנת להתגבר על קשיים כספיים שהם חווים או לבצע מהפך בהתנהלות הכספית שלהם. גם לקיחת הלוואה אינה צעד פשוט וכאשר היא קשורה למשכנתא קיימת יש לא מעט נושאים ופרטים לברר, מה גם שדרושה כאן הבנה מעמיקה בעולם הכספים והכלכלה. חשוב שלצד הלקוח יהיה איש מקצוע מנוסה ומיומן, שמכיר את המונחים המקצועיים ויידע בדיוק מה מתאים בכל מצב ועבור כל לקוח.

ייעוץ משכנתאות באשקלון

הלוואה לכל מטרה
הלוואה לכל מטרה

קבע פגישה
close slider

    מעוניינים לתאם פגישה ?

    מלאו למטה הפרטים שלכם ונציג מטעם
    משכנתא 365 יחזור אליכם לתיאום יום ושעה