איחוד הלוואות

המציאות הכלכלית שבה אנו חיים כיום אינה פשוטה ואנשים רבים מוצאים את עצמם לוקחים הלוואה אחת או יותר על מנת להשאיר את הראש מעל המים ולהצליח להתקיים מבחינה כספית. אף אחד כיום אינו חסין ממצב פיננסי בעייתי ומכאן שאפשר לפנות לעזרה של שלל כלים או אפשרויות שיקלו על הקשיים או האתגרים הכספיים. חלק מכלים אלה הם הלוואות, פריסת תשלומים באשראי ועוד. כאשר אדם מסוים ניצב מול החזר חודשי של יותר מהלוואה אחת הוא עלול להתקשות לעקוב אחרי הכספים שיוצאים מהחשבון שלו, בעיקר אם ברקע ישנה גם הלוואה ארוכת טווח הקשורה לרכישת דירה – המשכנתא. אז איך יהיה הכי נכון ונבון להתמודד עם ריבוי הלוואות? באמצעות מהלך משתלם וחשוב שנקרא איחוד הלוואות.

כשמו כן הוא – התהליך של איחוד ההלוואות הופך כמה וכמה הלוואות לאחת ויחידה. היתרון ברור – במקום שלל מסלולי החזר, הנפרסים על פני פרקי זמן שונים, בעלי שיעורי ריבית מגוונים ותנאי החזר שונים – הופכות כל ההלוואות להלוואה אחת, בעלת החזר חודשי אחד שברור מאד מה הסכום החודשי שיורד עבורו מחשבון הבנק, מתי הסכום מנוכה מהחשבון וכמה זמן ייקח לו להימשך עד שיסתיים. למה זה טוב ועדיף? מפני שמי שלוקח את עצמו בידיים ומבצע מהלך ארוך של יציאה מיתרת חובה בחשבון וחיסול חובות – יהיה לו קל הרבה יותר לעקוב אחרי תשלום אחד הקשור להחזר חובות והלוואות מאשר לעקוב אחרי כמה וכמה תשלומים כאלה.

 

איך מבצעים איחוד הלוואות?

חשוב מאד לבצע את התהליך בליווי צמוד של איש מקצוע שיש לו ניסיון וידע רבים בתחום של איחוד הלוואות מכל סוג. כאשר מגיע לקוח שיש לו גם החזר של משכנתא – אפשר לחבר אליו את כל שאר התשלומים של ההלוואות האחרות וכך סכום ההחזר יורד בצורה ברורה פעם אחת בכל חודש ומאפשר בקרה ומעקב צמוד אחרי הפעולות המבוצעות בחשבון הבנק. כדאי מאד לדעת שאיחוד ההלוואות הוא מעשה הגיוני, אחראי ורציונלי מאד ומעיד על כך שמי שמבצע אותו רוצה לעשות שינוי בהרגלי הצריכה שלו על מנת לצאת מהמינוס, לסיים את פרק החובות וההלוואות ולצאת לדרך חדשה של רווחה כלכלית.

חברה מקצועית כמו משכנתא 365 – משכנתא בראש שקט מסייעת לאנשים רבים מדי יום לבצע את תהליך איחוד ההלוואות באופן מותאם לכל אחד על מנת לעמוד בתשלומים החודשיים ולשנות את דרך ההתנהלות היומיומית כך שאפשר יהיה לשמור על יתרת זכות בחשבון הבנק תוך כדי אימוץ כלים ורעיונות טובים יותר שיאפשרו רווחה כלכלית וכמובן שקט נפשי רב. לעצם ביצוע התהליך יש הרבה מאד משמעות והשלכות, שכן הלקוח עצמו עשוי לגלות לא מעט דברים אודות הפעילות הכספית שלו וכך קל לו יותר לבצע שינויים לטובה.

משכנתא לכל מטרה
משכנתא לכל מטרה

קבע פגישה
close slider

    מעוניינים לתאם פגישה ?

    מלאו למטה הפרטים שלכם ונציג מטעם
    משכנתא 365 יחזור אליכם לתיאום יום ושעה